Pogosta vprašanja
1. A ni to malo čudno, masaže v podjetju?
Ni. Pravzaprav se masaže se v uspešnih podjetjih pri nas in po svetu izvajajo že zelo dolgo. V podjetju Google so leta 1999, ko so imeli »le« 39 zaposlenih, najeli maserko za 10 ur vsak teden. Od takrat naprej so v Googlu masažne terapije del rednega programa.
Organizacijo masažno-terapevtskega programa nam zaupajo uspešna podjetja kot so: Summit Leasing d.o.o., Nama d.d., Aviat d.o.o., SI SPLET d.o.o.,Modra jagoda d.o.o. (Mediately), Mesi Medical d.o.o., 1tap, Siemens d.o.o..
2. Kaj pa, če nimamo prostora?
Za masažo potrebujemo majhen prostor za nekaj ur. To je lahko sejna sobica, manjša pisarna, prostor za sproščanje ali drug prostor. Maserka prinese s seboj vse potrebno in pripravi prostor ter po koncu pospravi. V primeru izvajanja masaže na stolu pa je dovolj tudi samo majhen kotiček.
Če si želite masaže in res mislite, da nimate prostora, nas povabite na ogled in našli bomo rešitev. V kolikor pa bi želeli še posebej sproščujoč prostor pa imamo notranjo oblikovalko, ki vam bo pomagala s pripravo popolnega kotička za sprostitev.
3. Ali lahko masaže na delovnem mestu knjižimo v stroške podjetja?
Da. Masažna terapija na delovnem mestu v delovnem času se lahko izvaja kot program promocije zdravjana delovnem mestu.
4. Kako takšna masažna terapija zgleda, kako dolge so masaže?
Običajno naša maserka obišče podjetje za nekaj ur ob dogovorjenem terminu. Ura začetka masažnih terapij je odvisna od podjetja, večina se odloči za 9. ali 13. uro. V dogovorjeno manjšo sejno sobo ali pisarno postavimo masažni stol ali mizo . Zaposleni si rezervirajo želen termin preko spletne aplikacije in se odpravijo na 30 minutno masažo, ko so na vrsti. Iz sobe se vrnejo polni energije, brez bolečin in pripravljeni na zbrano delo do konca tedna.
Seveda pa lahko vse napisano brezplačno preizkusite v praksi. Rezervirajte termin na 040-727-937 (Martin).