Ekosistem v B2B gre nekako takole: vaše podjetje nudi storitev ali produkt, s katerim pomagate svojim strankam. Za vaše stranke, naročnike, dobavitelje ali poslovne stranke pa skrbijo vaši zaposleni. Da bi podjetje delalo čim boljše rezultate, ponudili svoje rešitve še več strankam, ali pa jim zagotovili večjo kakovost in se lažje držali rokov, so zadovoljni zaposleni pogoj za bolj tekoče in uspešnejše delo.
Zakaj sploh poskrbeti za svoje zaposlene?
Gallupova raziskava zavzetosti zaposlenih (zavzetost zaposlenih je tista, ki prinaša rezultate v podjetju), je pokazala, da je tistih, ki delajo s strastjo in čutijo globoko povezanost v podjetju le 13%. Izkazalo se je, da je dobra organizacijska klima pogoj za zavzetost zaposlenih.
Kaj je dobra organizacijska klima in kako jo doseči je zelo kompleksna zadeva in je odvisna od podjetja do podjetja.
Mnoga podjetja pa se zavedajo, da pri vzpostavljanju oz. reševanju organizacijske klime niso sami.
Zato se vključujejo v programe, kot so ti. teambuildingi, zdrava prehrana na delovnem mestu, zaposlenim podjetje plačuje dodatna zdravstvena zavarovanja, poskrbijo za prijetno delovno okolje, premični delovni čas, možnosti dela od doma in še bi lahko naštevali.
Kadar pa vpeljujejo nove prakse v podjetje za večje zadovoljstvo zaposlenih, je potrebno vprašati, kaj jim zares največ pomeni. Kaj je tisto za kar sami res ne poskrbijo in bi jim najbolj olajšalo delo v službi in življenje v prostem času. Šele kadar se izpolnijo njihove prave potrebe, bodo zaposleni resnično zadovoljni in pripravljeni narediti še več, kot se od njih pričakuje.
Kako skrb za zaposlene vpliva na uspešnost podjetja?
Podjetja, ki dobijo največ od zaposlenih, so tista, ki jih ni strah investiranja v njihov uspeh. Na eni strani je potrebno investirati v njihovo strokovno znanje, na drugi pa tudi za njihovo boljše zdravje in počutje.
Podjetja, ki ima zadovoljne ter zavzete zaposlene in so prisotni pri odločitvah, smernicah in ostalih pomembnih dogodkih v podjetju, so veliko bolj kreativni in delajo veliko več, brez, da podjetje vlaga za to veliko truda, kot sodelavci, ki v to niso vključeni.
Investicija v zaposlene in njihovo dobro počutje, dvigne zadovoljstvo strank in poslovnih partnerjev za 10%, prodajo pa kar za 20%.
Če želite kot podjetje rasti, izboljšati klimo v vašem podjetju in povečati lojalnost zaposlenih, razmislite, kako se boste tega lotili in kaj vašim zaposlenim zares veliko pomeni.