Kako izgleda masaža na podjetju? – Harmonia.si

Kako izgleda masaža na podjetju?

Kljub temu da je masaža na delovnem mestu tako v tujini, kot tudi pri nas na trgu že kar nekaj časa, je splošno gledano še vedno novost. Medtem ko sta telovadba in zdrava prehrana na delovnem mestu že zelo dobro poznani, se masaže šele uveljavljajo. A zelo bliskovito. Mnoga slovenska podjetja že aktivno uporabljajo masaže na delovnem mestu, in ker vemo, kakšne pomisleke so utegnili imeti, vam jih tukaj nekaj razkrivamo. Tri najpogostejša so spodaj našteta.

Tokrat bomo govorili o tem, kako masaža na delovnem mestu sploh izgleda, kdaj je primeren čas za izvajanje masaže in kakšen je primeren prostor za izvajanje masaže na delovnem mestu.

Kako izgleda masaža na delovnem mestu?

Z lahkoto si predstavljamo, kako izgleda masaža v salonu. V resnici masaža na delovnem mestu ni prav nič drugačna, hkrati pa je kar nekaj razlik, ki jih kot izvajalci moramo upoštevati in razvili smo visoka merila, ki zagotavljajo tekoče in nemoteno delo zaposlenih, kljub odmoru.

Maserka oz. maser prinese s seboj na vaše podjetje vse potrebne stvari, od mize ali stola, sredstva za dezinficiranje, tablico ali kaj podobnega za prijetno glasbo, eterična olja, v hladnih mesecih pa tudi kalorifer, da je potrebna temperatura (26 °C) vedno in v vsakem prostoru zagotovljena.

Odvisno od zmožnosti podjetja, je lahko to ločena soba (konferenčna soba, pisarna, lahko pa tudi kuhinjica ali kakšno manjše skladišče). Maserka vedno poskrbi, da iz prostora naredi maksimalno prijetno vzdušje. Prilagodi svetlobo (recimo zatemni žaluzije), ogreje sobo, če je to potrebno, uredi, da je dovolj prostora in lahko njeno delo nemoteno poteka (recimo prestavi mizo in stole) in pripravi prijetno glasbo. Če je masaža na mizi, se masira z olji, za katera je tudi poskrbljeno, pod stekleničko pa vedno podstavi brisačo, da ne bi pustili oljnih madežev.

Ko je na vrsti prvi sodelavec (masiranec) je že vse nared in se lahko od dela odklopi za naslednjih 15-25 minut, z masaže pa se vrne pripravljen na nove izzive (več o koristih naslednjič).

Med vsakim sodelavcem je že izračunan optimalen čas menjave, da ima vsak dovolj časa in je hkrati najmanj izgube za podjetje.

Po končanih masažah maser za sabo tudi pospravi, se pravi, da se prostor vrne v enako stanje, kot pred njegovim prihodom in delo v tistem prostoru poteka popolnoma normalno.Pri prvem terminu maser s seboj prinese svojo mizo. V primeru rednih masaž pa dobite novo mizo (brez dodatnih stroškov), ki je namenjena samo za vaše zaposlene. Po masaži se zloži in pospravi na primer ob steno, v kot, pod mizo ali za omaro, le-ta pa zavzame zelo malo prostora.

Kdaj je najprimernejši čas za izvajanje masaž?

Pri Harmonii vam zagotovimo prvo, tj. preizkusno masažo, ki je brezplačna ravno zato, da vidite ali, ta način v vašem podjetju odgovarja, pa tudi, kdaj je najprimernejši čas izvajanje masaž. Običajno termin, za katerega se dogovorimo že ob preizkusni masaži tudi ostane, saj že zelo dobro poznate ritem dela in ostale stvari, ki vplivajo na določanje ustreznega termina, če pa ne, pa po preizkusni masaži lažje določite najbolj primeren čas izvajanja masaž.

V vsem tem času in izkušnjah, ki smo jih pridobili, smo razvili preprost način bookiranja in določanja terminov, da lahko vsakem podjetju zagotovimo masaže, takrat, ko to vam najbolj ustreza, ali pa najdemo najboljši kompromis.

Naj še omenim, da je intenziteta masaž prilagodljiva v vsakem trenutku. To pomeni, da lahko kadarkoli preidete iz terminov npr. enkrat na mesec na vsak teden ali na dva tedna in obratno. Prav tako pa se ne zavežete, za koliko časa se bodo masaže v vašem podjetju izvajale. V praksi to pomeni, da lahko kadarkoli sodelovanje prekinete, ne glede na razlog.

Ali imamo primeren prostor za izvajanje masaž na svojem podjetju?

Zaradi raznovrstnosti dela, prostorov in nekaterih drugih dejavnikov, smo prilagodili masaže za vse oblike delovnih mest. Naštela bom najpogostejše prostore in okolja, v katerih do zdaj uspešno izvajamo masaže na delovnem mestu.

Kot sem že omenila, je najbolje, da se najde umaknjen prostor, pa naj bo to prosta pisarna, kuhinja, hodnik, konferenčna soba ali kaj tretjega. V kolikor pa tega ne morete zagotoviti, pa v takšnih podjetjih izberejo masažo na stolu, katera ne zahteva slačenja, maser pa za bolj optimalno izkušnjo s seboj prinese špansko steno, da se v odprtih prostorih vseeno ustvari nekaj zasebnega prostora.

Izkušnje zaposlenih so zelo pozitivne, prednost pa je tudi ta, da je čas menjave med enim in drugim sodelavcem krajši in potekajo hitreje.

Sedaj, ko ste prebrali odgovore na prva vprašanja, ki se običajno pojavijo takoj na začetku, me zanima, kaj pa zanima vas. Kakšna vprašanja se vam še porajajo in kako vi vidite, kje bi se lahko masaže izvajale pri vas in kdaj je pri vas najbolj primeren čas.

Za vsa vprašanja smo vam na voljo na spodnji povezavi. Lahko pa jih tudi zapišete v komentar in na vsakega bomo hitro odgovorili.

Naročite masaže v podjetje